dinsdag 3 december 2013

BMW 02: eerste motorgeluiden van Geeltje

Het gaat de goede kant op met m'n 02. Klaas heeft de motor ingebouwd en met behulp van een beetje remmenreiniger is het starten en lopen!


Nog te doen: tank aankoppelen, luchtfilter erop en uitlaat eronder. En natuurlijk nog een net interieur erin, een beschermende onderlaag en stoere 14-inch Alpina look-alikes eronder en dan richting de APK!


Planning is om dit begin volgende week te doen. En dan... Ohhhh ik kijk al zo lang uit naar de eerste proefkilometers over de wegen en weggetjes van het mooie Waterland. Of ie dan mijn daily driver wordt of voor de winter in de stalling gaat, bekijk ik dan wel. Heb ook nog een heerlijke e30 318is om me mee te verplaatsen.

Mijn golfgele 02 is niet het enige project van Klaas. Een even gele 1502 is al helemaal klaar en staat op zijn eigenaar te wachten. Ook de 02 van Karel Kusters is er aan een tweede leven begonnen en er staat al een inka-oranje touring (originele van de brandweer van Circuit Zandvoort) klaar om in de wintermaanden onderhanden te worden genomen.





  Maar Klaas mag de mijne echt wel eens afstoffen...


Je kunt een kijkje bij Klaas nemen op zijn website www.stenderservice.nl of na een belletje bij hem langsgaan in Den Ilp, even boven Amsterdam.

1 opmerking: